issass

Min dag

Kategori: Livsstil

Hej bloggen
Jag började min dag med att äta en god frukost. Gick till skolan var där som vanligt. Efter skolan så träffade jag Miriam det var ju så jäkla varmt så att vi gick och köpte var sin slush! Sen gick vi till en affär på väg till Götgatsbacken där Köpte jag en morddag present till mammi :) sen gick vi till Miriam och lämnade lite saker och så, sen så gick vi till body shop och köpte mors dag present till sin mamma. Sen när vi skulle möta min mamma så såg vi hade det fanns hår munkar på glitter för 20 kr st, så Miriam köpte en. Sen så drog vi till min moster och grilla! Sen åkte vi hem, då gick
Miriam och jag ut till 22 ungefär sen så drog vi hem och sen dess har vi spelat ett spel! Men nu ska jag vara lite social så puss

Kom på att vi träffa Danny!

Mobba inte mig!
Tack och hej kul att di orka läsa min biebel!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: