issass

RUBRIK SAKNAS

Kategori: Livsstil

Sitter hemma och dricker en cola, idag har jag varit med Esther hela dagen, som sagt så färgade jag aldrig mitt hår, asså seriöst jag måste köpa nya nerds imorgon! Så jävla goda seriöst!!! Har lite planer inför näst nästa vecka, åker ut till Amys land, och nu på fredag åker jag till Mickans land. Mina kusiner kommer till oss nu på onsdag, men ena kusin ska till L.A! Min andra ska till Barcelona om det stavas så.. Dom ska vara där i 2 år, så vi ska ha typ hej då middag! Sen kommer mammas kompis från London till oss på torsdag till fredag. Så jag ska försöka blogga så mycket jag kan och så. På Mickans land finns det typ ingen mottagning, så kommer inte blogga alls då. Men bloggar när jag kommer hem istället. Nu ska jag hoppa in i duschen, raka mig eller jag tar ett bad.. Ett bubbelbad! Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: