issass

Min dag!

Kategori: Livsstil

Min dag! Var i skolan som vanligt, sen hade vi idrott orientering. Jag Chanelle & Mickan hitta en stor äng, så satte på musik... Sola massera varandra haha... Men sen så drog jag och Mickan till vårt fritids.. Så tog vi bussen till Eriksdalsskolan.. Och hade fotbolls match.. Vi förlora :(, efter tog vi bussen tillbaka.. Så drog jag och Mickan till Götgatsbacken. Så gick jag hem och bytte om och hämta pengar sen mötte jag Filippa och Mickan vid Tanto.. Så kollade vi på en fotbolls träning.. Vi gick därifrån vid 7 då drog vi till donken, sen skulle Mickan gå hem.. Sen så följde jag med Filippa hem.. Kanske efter någon timme så gick jag hem, nu så är jag hemma och är jätte tröt så jag kanske inte bloggar något mer bara så ni vet! Men puss
- bilder från donken..,

Kommentarer


Kommentera inlägget här: