issass

FREEEEDAG

Kategori: Livsstil

Förlåt.. Glömde bort att blogga... Sitter hemma klar ska bara äta frukost borsta tänderna sen går jag.. Jag missa Lets Dance :( om ni vet vem som åkte ut så är det bara att kommentera.. Hehe men ska kolla på mobilen senare på kvällen! Idag är det freeeeedag! Och vi hoppas att det blir än bättre dag än
Igår (min OTURSDAG) helt seriöst.... Var jätte sur hela dagen, vi hade en piss vikare.. Vi var tvungna att vara ute.. Det var as kallt osv.. Vi skulle kolla på film i klassen så satt jag och några fler längst bak! Så sänkte hon volymen jätte mycket så vi där bak inte hörde.. Så sa jag "kan du höja vi hör ingen" du sa hon "synd för er" Asså fattat ni vilken dryg vikare.. Hon sa synd för er för att vi inte hörde. Aja nu slutar jag prata om det.. Ny dag och min riktiga lärare!

Haha jag och Esther jämn förde våra äppelskrut mitt ät det stora och Esthers är det lilla hahahhahahahab

Kommentarer


Kommentera inlägget här: