issass

Grattis Justin Drew Bieber

Kategori: Livsstil

GRATTIS JUSTIN DREW BIEBER! Min älskling fyller år idag! 18 år! Justin kommer alltid finnas i mitt hjärta jag älskar han något så otroligt! Att det inte går att förklara han vet inte att jag existerar men det spelar ingen roll! Är Justin glad då är jag glad! Han är den som går mig att le varje dag! Han är mitt liv! Det jag önskar mig mest i livet just nu är att få träffa han! Att stå längst fram på hans konsert och ha vip backstage Åhh!!!!! Jag vill jag vill jag vill jag vill!! Hur son helst som jag skrev innan så fyller han år idag! 18 jag älskar Justin Drew Bieber ingen kan få mig att sluts älska han! Såg hans film första gången! Och jag dog hans liv hans historia!

PS... Bilden på mig och Justin är tillgjord! Jag skulle inte se helt normal ut då jag skulle stå och grina och tro att jag drömde så.... :D <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: