issass

MIN DAG

Kategori: Livsstil

Min dag!
Börja med att jag och Mickan vaknade gick upp 
åt frukost, drog direkt till tanto, 
sen så solade vi oh bada lite, sen kom vera, 
filippa och jacqueline eller filippa och jacqueline
var redan där men skit i.. Sen vid 3 så vart det kallt så vi gick 
till subway, och vera köpte mat på lidl (ja lidel)
sen så var vi bara ute, vi gick till timmermansparken
också, Filippa och jacqueline
drog vid 19, och jagoch Vera drog vid 19.30
sen kom jag hem.. Och pratat med Sarah om världens sak!!
Vet ni.. JAG SKA GÅ PÅ JUSTIN BIEBERS
KONSERT DEN 22 APRIL! ÅHH ASSÅ VI HAR REDAN BILLJETTER OCH ALLT
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA 
ÅHHHHHHHH! PUUUUUUUUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
och ja det är mitt neutrala hår på bilden, jag just nu liksom 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: