issass

Alla är perfekta

Kategori: Livsstil

Vissa säger "ingen är perfekt"  och andra säger "alla är perfekta på sina egna sätt"
jag brukar faktiskt säga att alla är perfekta fast på sina egna sätt, man kan ha en perfekt kropp till att ha perfekta tänder till ett exempel. Man kan vara en perfekt kock, frisör, tandläkare,florist.. Eller kanske vara perfekt på att sjunga, dansa,sjunga och dansa. Du är också perfekt, på något sätt. Jag tycker att jag har perfekt hår liksom, kanske låter lite ego, men men..  Det behöver inte vara något man är bra på att göra eller har med utseeandet att göra, utan det kan vara att man är en perfekt kompis. Det jag ville få fram är att alla är perfekta på sina egna sätt. Hitta något du är perfekt på eller så.

Kommentarer

  • Chanelle säger:

    Håller med :)

    2012-07-03 | 22:01:59
  • riktiga chanelle säger:

    jag skrev inte dedär!!!

    2012-07-05 | 20:16:20

Kommentera inlägget här: