issass

MIN FREEEDAG!

Kategori: Livsstil

Min FREEEEDAG! Vaknade ganska sent men jag hann till skolan, när Jag var vid skolan och skulle precis gå in, så ringer Amy och har blivit inlåst.. Hon har 2 st dörrar och hennes syster hade låst den dörren som man inte kan öppna inifrån bara utifrån, så då kasta hon ner nycklarna så öppna jag. Sen så gick vi till skolan, efter skolan så var jag ute med Mickan, Amy, Esther, Natha, Vendla och Chanelle.. Vi spelade fotboll med Raul han praktiserade där förut Aja. Sen så ringde Mirre, så mötte jag henne, så gick vi till Götgatsbaken och fika. Sen så gick vi till henne och kollade på "Top Model Sverige" sen så var jag tvungen att gå, så gick jag och Mamma till VAPIANO. Sen så åkte vi till mormor.
- Bild från igår <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: